vrijdag 24 april 2009

moe moe moe maar niet slapen...

Vandaag was echt een dag dat ik moe was. S'ochtends om kwart over 10 uit bed... aan kleden, moe , rusten, vragen of iemand even wat eten voor me wil maken, even een fruithap van een appel en een banaan, en wachten tot de fysio komt. Niet dat ik daar zo veel zin in had omdat ik best moe was. Rond half 12 kwam de fysio, en heb ik mijn oefeningen gedaan, al wel met wat meer moeite als op een goede dag. Mijn benen zijn KAPOT na de fysio. Morgen spierpijn.... Maar het is goed om mijn spieren te trainen anders word ik al helemaal slap. Dat denk ik dan ook maar. 
Na de fysio last van een hoge hartslag. Wat wel vaker zo is. Had ook helemaal geen zin om wat te doen, maar verveelde me wel. Toch nog even weg geweest met mijn moeder en mijn broer. De griek in het dorp heeft sinds kort een terrasje en daar wouden we gaan zitten. Helaas bleek die pas om 4 uur open te zijn, en wij stonden daar om kwart over 3. tja volgende keer beter. Toen zijn we op het terras gaan zitten bij het restaurant waar we hadden gegeten met de opkikkerdag, die eigenlijk ook pas om 4 uur open was maar die voor ons wel een uitzondering wou maken. Ook meteen even het bedankkaartje gebracht voor de leuke avond tijdens mijn opkikkerdag. Toen we weg wouden gaan na dat mijn moeder even had gepint, startte de auto niet..mmm.. en eigenlijk wou ik zo graag even op mijn bed liggen. Gelukkig startte de auto snel weer na wat hulp van een aardige meneer. Thuis ontzettend moe, maar het lukt maar niet om even goed te rusten. Mijn moeder en broer hebben snel even patat gehaald, en daar had ik wel even zin in! Nu wacht ik op Wytze die komt vanavond gezellig hier! En volgens mij hoor ik net de auto dus ik ga maar weer eens stoppen! 
Liefs Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten