donderdag 23 april 2009

van hyves: gedichtje van mijn nichtje

Mijn nichtje : Heleen, moest voor nederlands een gedicht maken. Ze besloot een bestaand gedicht te gebruiken met een eigen draai eraan. Dit heeft ze gedaan door Mijn verhaal, en haar gevoelens. Ik vind het zo mooi en wil hem graag aan iedereen laten lezen: 


Eigen gedicht 


Kijk in haar ogen 

Kijk in haar ogen 
Je ziet een lichtje 

Kijk in haar ogen 
Het is mijn nichtje 

Kijk in haar ogen 
Je ziet dit meisje 

Kijk in haar ogen 
In haar hand een lijstje 

Kijk in haar ogen 
En lees wat ze heeft opgeschreven 

Kijk in haar ogen 
Ze wil een kans op een nieuw leven 

Kijk in mijn ogen 
Ik heb het zo heerlijk 

Kijk in haar ogen 
Het is zo oneerlijk! 


Bedankt Heleen, ik vind hem super mooi! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten