donderdag 23 april 2009

mijn nieuwe site.

Nou dit is dan mijn nieuwe site. Eerder schreef ik alles op hyves. Deze verhalen kan je hier onder vinden. Voortaan schrijf ik alle verhalen hierop, is toch wel wat handiger dan hyves. 
Voor iedereen die wil weten hoe het met mij gaat.
Ik probeer zo veel mogelijk te schrijven.
Het is altijd fijn als ik reacties krijg op mijn verhalen en dat doet mij ook goed. 
Dus voortaan via ingehart2get.blogspot.com !
Waarom deze benaming?
Nou... in het engels betekent hard to get, moeilijk te krijgen. En dat is een donorhart best wel. En voor hard heb ik hart, mijn hart is moeilijk te krijgen. en 2 omdat het mijn 2e hart is.. tja over na gedacht dus!;)


Liefs Inge

1 opmerking:

  1. Hee inge! Vet gaaf dat je het nu allemaal op een aparte site zet. ;) Ik zal het in de gaten houden :D

    Liefs, Dennis

    BeantwoordenVerwijderen