vrijdag 1 mei 2009

weer even voor controle..

Dinsdag moest ik naar het ziekenhuis in Rotterdam voor controles. Zondag waren ik en mijn moeder naar mijn opa en oma gereden. Daar ben ik alleen blijven slapen, mijn moeder is terug gegaan want die moest maandag werken. S'avonds haalden Wytze, mijn vader en mijn moeder mij weer op, omdat we daarna s'avonds in het RMCDhuis zouden slapen. Dat doen we omdat we anders heel vroeg van huis weg moeten en dan zou ik al helemaal kapot zijn als we er zijn. We hadden ( volgens ons ) de mooiste kamer in het RMCD. We voelen ons er erg vetrouwd ( of dat nou goed is weet ik niet) De vrijwilligers kennen ons allemaal. Het is raar natuurlijk maar het is er best gezellig als we er zijn. We hadden een kamer met bijna alleen maar ramen waardoor je over Rotterdam kon kijken. Het was net een suite uit een hotel ofzo haha. Maar we hebben goed geslapen ( soms wakker van wat gesnurk). Maar de volgende dag voor controles geweest. Het ging wel goed. Normaal moet ik alle controles altijd, dit zijn: echo,ECG, pacemakercontrole, bloedprikken en controle+ gesprek met de cardioloog. Nu moest ik alleen een controle+ gesprek met de cardioloog en bloed laten prikken. Dus we waren al aardig snel klaar. Al blijft het bloedprikken altijd een probleem bij mij. Uiteindelijk maar in de hand geprikt, dat gaat tot nu toe nog het beste. Ook is een bepaald medicijn verhoogd, omdat mijn hartslag hoog bleef. Daarna zijn we nog Rotterdam in geweest want we waren allemaal vrij. Waar we ook nog Quintes ( als je het zo schrijft?) van Rayman is laat nog tegen het lijf aan liepen. Hij was intervieuws aan het houden op straat. Was wel leuk om even te zien. Daarna zijn we weer richting huis gegaan. 
Controles gingen dus goed en we hebben geen bericht meer gehad dat er iets raars is gevonden in het bloed.

2 opmerkingen:

  1. Inge, wat een gave site!! Fijn om zo op de hoogte te blijven. Ik ga eens kijken of ik me aan kan melden zodat je automatisch bericht krijgt als jij er wat bij op zet (net als bij Pieters site). En fijn dat je zelf je verhaal kunt doen. Wat lachen, Quintes. Is ie echt zo dik?!! Jullie midweekje zit er ook bijna weer op. Was het gezellig?

    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Inge,

    Wat ziet je site er prachtig uit! Heb je dat zelf gemaakt of heb je hulp gehad? Vind het leuk om je zo te volgen en zo hoor ik natuurlijk ook een ander verhaal dan via je moeder. Ik schrijf zelf ook veel en ik kan me voorstellen dat schrijven ook voor jou een mooi middel kan zijn om je buitengewone leven via woorden vorm te geven. Heb je email-adres al aan mijn PC geplakt!
    Ik kom één dezer dagen bij jullie langs. groet, Greetje

    BeantwoordenVerwijderen