zaterdag 30 mei 2009

warmte...

Zo weer een dagje verder... Gisteren niet echt een leuke dag gehad. Zat er wel even door heen. Bijna de hele dag binnen gelegen kijkend naar tennis, waar ik me iriteer aan het gekreun van die mensen. Kijkend naar buiten... wat had ik allemaal wel niet kunnen doen als ik beter was. Dan was ik gaan zwemmen en lekker rondhuppelen. Of gewoon even op de fiets springen, en rond fietsen. Heb nog steeds wel veel pijn. Maar probeer ook te oefenen zodat niet zometeen alles vast zit. Mag nog niet dingen tillen en mijn bovenarm niet verder dan 90 graden bewegen. Heb de laaste dagen maar T-shirts van Frank aan, lekker ruim en niet zo strak. Loop er bij als een holbewoner haha. Maar over een paar dagen zou het wel weer wat beter gaan, dan kan ik ook weer douchen( in mijn geval in bad ) en kan de pleister van de wond. Gisteren nog even ingestort, soms voel ik me alsof ik me als maar moet bewijzen aan alles en iedereen. Dit kan er ook nog wel bij... En hoe zwaar ik dit eigenlijk al vind... Hoe moet dat dan wel niet als ik een nieuw hart krijg... Maar toch maar niet te veel over na denken, dat ik ook weer heel iets anders. Ik ga het allemaal wel redden!... maar soms is heb ik een dikke dip... Hoort er ook bij.
Zo als velen weten... ga ik vandaag lekker BBQ. Voor de operatie zei mijn vader: 'van het weekend ben je mooi weer thuis en gaan we BBQ!' Dat is gelukkig zo, en vanavond is het dan weer zo ver;) Maar het moment dat hij dat zei was net voor de operatie toen ik niets mocht eten, en het inplaats van rond 10 uur s'ochtends. rond 2 uur s'middags werd. Dat was wel even minder. Ik eet al haast niks in het ziekenhuis... en net die dag dat ik moest worden geopereerd was er iets wat ik wel lekker vond.. Maarja, vanavond lekker BBQ en het weer zit volgens mij ook wel mee.
Geniet allemaal van het weekend, dan probeer ik dat ook nog een beetje te doen!

Liefs Inge

( p.s. Het kan zijn dat ik smsjes niet beantwoord, dit is omdat ik echt soms moe ben en dan vergeet ik het daarna weer, en ik wou iedereen weer even bedanken voor alle reacties en kaartjes!)

1 opmerking:

  1. Manuela van Rooijen31 mei 2009 om 08:09

    Hey Inge,

    Ik kijk even een weekje niet en wat gebeurt er nu? Man, je hebt weer een 'geweldige' anderhalve week achter de rug, lees ik nu!

    Houdt moed, meisje! En dat je een dip hebt, kan ik me goed voorstellen... Maar het wordt nooit zo donker of het wordt wel weer licht. Heel veel sterkte!

    Groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen