maandag 1 juni 2009

dipje iets minder dik

Zo zijn we weer even 2 daagjes verder. veel pijn, nog steeds. Het bewegen gaat wel wat soepeler en kreeg zelfs voor elkaar om vanacht op mijn linker zij te liggen, met wat moeite. HET IS WARM WARM WARM! en dat is heel mooi, word ik toch wat vrolijker van. Alleen in de zon zitten gaat niet echt, dat is mij te benauwd. Dus zit/lig toch nog veel binnen. En soms als het even wat harder waait en er een schaduw ontstaat ga ik buiten liggen. Heb ook erg veel zin om een zwembadje te kopen en daar lekker in te zitten, lijkt me heerlijk met dit weer, alleen vind mijn moeder dat niet goed want volgens haar is er dan weer meer troep.. achja...

Gisteren zijn (bijna) alle mooie roze vlekken ( ontsmetting spul van de operatie meestal is het geel, maar bij mij was het knalknalroze) weggeboend. Alleen toen mijn moeder en ik dachten dat we klaar waren, verschenen ze weer... hmm... vandaag maar proberen in de douch of bad te gaan. Ook heb ik met mijn moeder de pleister eraf gehaald. Wel met wat moeite wat het deed me toch wel erg zeer. Pfuh.

Frank is vandaag op kamers gegaan. Gisteren ben ik er ook nog heel even geweest om te kijken hoe het eruit ziet. Zag er mooi en netjes uit. Voor mij is het alleen wat minder want dan word het zo stil in huis... maar gelukkig is Enschede nog wel dichtbij.
Nou ik ga maar weer eens.. even uitrusten maar weer;)


LIEFS INGE

1 opmerking:

  1. Gelukkig gaat het alweer wat beter met je :) Hopelijk is de pijn gewoon zo snel mogelijk over!
    Wat gek dat die plekken bij jou roze zijn:o
    Nou ja ik ga nu ff wiskunde leren -_-
    sterkte meid! liefs Dennis

    BeantwoordenVerwijderen