vrijdag 29 mei 2009

weer thuis!

Zo daar ben ik eindelijk zelf weer even. Niet te lang want ben nog erg moe en het is best een zwaar herstel. Daar izjn we dan, een week verder, een pacemaker/ICD verder. Dat had ik vorige week niet gedacht toen ik in het ziekenhuis belandde. Woensdag operatie gehad. Erg veel hoofdpijn na die tijd op de IC. Ik krijg na die tijd te horen van mijn ouders en wytze dat ik altijd erg irritant en chagerijnig ben na een narcose. Kon me nog wel aardig alles herrinderen, op een paar dingen na. Ben nu weer thuis, al voel ik me veel slechter als vorige week. De operatie is gelukkig goed gegaan. De foto avn mijn longen en hart, en de ICD-controle waren goed. 'Je mag naar huis!"werd er gezegt. Waar ik natuulrijk wel heel blij mee ben alleen ben nog niet hersteld. Veel last van mijn wond en het is moeiljk mijn rechterkant te bewegen. Ben best een beetje moedeloos, dat dit er nou ook weer tussen moet komen. Maarja. Aan de andere kant is het weer ene stukje zekerheid voor als er iets gebeurt. Je moet het zien als een goede vriend van je... daar heb ik nu nog wel moeite mee. Ben steeds bang dat hij afgaat maar ik denk dat iedereen dat wel eheft die hem net heeft. Maar dat gebeurt wsl alleen als het echt nodig is. Nu ik thuis ben, ga ik dus weer herstellen. Ben nog erg moe. Ik wil iedereen bedanken voor alle kaartjes en reacties die ik krijg. Ontzettend leuk!! Dat doet me echt goed. Ik ga nu weer stoppen want ben best moe.
Tot de volgende keer!

Liefs Inge

3 opmerkingen:

  1. meid je bent een topper! Hopelijk voel je je snel weer iets fitter;)
    een hele dikke knuffel
    Danny en Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom thuis lieverd... sterkte .. hoop dat je je snel weer beter voelt...

    Kus,

    Bianca Leusink

    BeantwoordenVerwijderen