donderdag 8 april 2010

rotdagen blogdagen

Wat is dat toch dat wanneer ik mijzelf rot voel op mijn blog ga schrijven? misschien omdat ik dan even alles eruit moet gooien. Eerlijk gezegd moet ik vaker op mijn blog schrijven, maar het komt er steeds niet van. Ik hoop niet dat het daardoor minder word gelezen.. nja ik wacht wel weer reacties af ;) Maar zoals ik al zeg, heb ik ( as we speak ) een rot dag, nja meer een rot moment geld natuurlijk niet voor de hele dag... hoop ik!... Ik merk nu al dat dit helpt dus dat is wel fijn. Soms kan ik me zo KLOTEEE voelen (sorry voor het taal gebruik maar ik denk dat het wel een goede omschrijving is.) Zoals net... een beetje bonje met Wytze, mijn moeder die daar dan niet over te spreken is en dan voelt het even alsof alles je tegen zit. Ik weet ook wel dat ik soms onredelijk ben maar dan denk ik ja halooo kijk dan in wat voor een situatie ik zit, hoe zou jij je gedragen als we even een dagje ruilen, ik denk ook niet vrolijk hoor. Maar dat mag natuurlijk geen excuus zijn. En daarna lig ik dan alleen in bed... huilend... balend.. misschien wel zelfmedelijden... maar dat wil ik niet hebben. Ik vind mijzelf niet zielig. Maar soms heb ik wel het gevoel van: denk even in hoe het voor mij is, of, hoe zou jij je gedragen in deze situatie? Veel mensen zeggen dan, volgens mij zou ik echt helemaal gek worden. Maar dat is niet zo, blijkbaar zit de mens zo in elkaar dat dat dan juist niet gebeurt.Natuurlijk heb je dagen dat je het niet ziet zitten, maar dan is er wel weer iets wat je er boven op helpt. Als ik mijn eigen leven zou vertellen denk ik ook wel een beetje van.. poeh best triest.. maar zo voel ik me niet. En ik denk dat veel mensen in mijn situatie het zelfde zouden denken als mij, ook al denken ze dat van niet. Dus ik ben NIET zielig! Ik ben nog altijd precies de zelfde Inge die ik was voor dat ik ziek was, maar nu ben ik nou eenmaal ziek. Soms heb ik het idee dat mensen denken, oh zij is ziek, praten we daar maar niet over... niet zo denken!.. Denk dan maar: ze is dan wel ziek maar ze is nog steeds gewoon Inge.

Zo even weer van alles achter elkaar aan ratelen,, nu even wat nuttig nieuws;) :
Ik moet, deze maand nog waarschijnlijk..., weer een hartcatheterisatie. Totaal geen zin in natuurlijk. Dus daarvoor moet ik dan weer een dagje naar het ziekenhuis. Als hieruit blijkt dat het achteruit gaat moeten we wel serieus gaan na denken over meerdere dingen zoals verhoging van de leeftijd van de donor. ( omdat er meer oudere mensen doneren als jongere mensen, waardoor dus de kans op een donorhart groter word ) Of misschien wel een steunhart. Wat dan weer niet in Groningen kan want daar hebben zij geen ' vergunning' voor dus zou dat betekenen dat ik weer kan verhuizen van ziekenhuis... Nja gelukkig is dat nog niet allemaal zo ver eerst maar even afwachten. Je kan je wel voorstellen dat ik op beide niet zit te wachten. Hopelijk gebeurt het wonder snel...

En iedereen die nog twijfelt om donor te worden of het gewoon elke keer vergeet DOE HET NU! www.donorregister.nl , denk aan de mensen die je kan redden.. waaronder ik toevallig 1 ben...

ALLES IS OOK LIEFDE
VOOR WIE STILLETJES VERLANGT
NAAR DAT ENE CADEAU
DAT NIEMAND NOG VERWACHTTE
HET OOIT TE ZULLEN GEVEN






2 opmerkingen:

  1. Hej meid,
    Heel goed dat je dit even van je afschrijft.
    Het valt ook allemaal niet mee. er zijn vaak dagen dat je het even niet meer ziet zitten,
    maar wat doe je het goed!
    hopelijk komt snel dat ene cadeau!

    hele dikke knuffel
    Danny Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Meid!!

    even een kort berichtje... Je moet het toch kwijt en kunt alles niet opkroppen en opslaan... ;) Morgen kom ik gezellig bij je, gaan we samen ''lui'' zitten zijn.. hihi

    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen