vrijdag 16 april 2010

Hartcatheterisatie

De datum van de hartcatheterisatie is bekend:
Deze maandag, ( 19 april ) moet ik weer naar Groningen. Om 10/half11 moet ik aanwezig zijn. Hoelaat het precies plaats vindt is nooit duidelijk omdat er meerdere mensen op een dag worden gecatheteriseerd. Vorige keer stond ik bijv. als eerste om ongeveer 8 uur maar is het uiteindelijk half2 geworden. Hopelijk valt het een beetje mee. Het is een dagopname dus ik hoop dat ik dan eind van de middag weer naar huis mag.
Als de uitslagen bekend zijn laat ik dat natuurlijk weer zo snel mogelijk weten. De laatste dagen gaat het wel aardig met me. Ik doe rustig aan en ben met mijn eigen dingen bezig. Zo ben ik aan het leren kleren maken ( ben nu met mijn moeder bezig met een vestje ) en toen kwam ik op het leuke idee om de kleding die ik maak een merk te geven. Maar dat vertel ik een andere keer nog wel! want daar ben ik nog mee bezig... is zo maar een idee die zo in mij opkwam... ;)
Nou hopelijk gaat de catheterisatie goed, en kan ik weer verder met al mijn ideeen ;)

Gisteren zag ik het programma ' over mijn lijk' . Ik vond het zo aangrijpend. De vorige keer heb ik ook gekeken maar ik vind het erg moeilijk. De helft van de tijd biggelen de tranen over mijn wangen... Soms ook omdat ik een soort van weet hoe het moet voelen, zo MOE zijn. en het soms ook zat zijn. Een erg indrukwekkend programma, misschien voor mij iets te. Maar erg goed dat ook dit programma bestaat net zoals 'je zal het maar hebben', dat laat andere mensen denk ik wel beseffen dat het niet altijd vanzelfsprekend is dat je alles kan. Maar je wel erg sterk kan zijn ook al zit je in zo'n situatie.
Het kan altijd nog erger...
Nou ga ik weer ben namelijk best moe, heb vanochtend 3 uur les gehad... pfuuh ( ook al geld dat voor mij in bed liggen maar oke ;) )

Liefs Inge

4 opmerkingen:

  1. Hoi Inge,

    Voor maandag wil ik je veel sterkte wensen en ik zal voor je duimen dat je vroeg geholpen word.
    Zelf volg ik ook "over mijn lijk" en voel me dan vaak een met wat hun allemaal overkomt,terwijl het met mij ondertussen heel goed gaat.
    Kan je nagaan wat er in jou koppie omgaat tijdens het bekijken van deze afleveringen.
    Nou ik ben benieuwd naar je kledinglijn dus wacht nog af hierop.
    Tot snel.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte maandag! En ook succes met het kleren maken :D Ik hoop dat je veel hebt aan het logo, ik zal ff kijken of ik dat hartje nog mooier kan krijgen. Hopelijk kunnen we het straks in jouw gemaakte kleren terugzien :D Zal wel gaaf zijn! ;)
    Liefs Dennis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Inge,

    allereerst sterkte morgen!
    Over mijn lijk is een goed programma maar ik kan er ook niet goed naar kijken. Toch goed dat het gemaakt wordt en goed dat al die gezonde jongeren/volwassenen kunnen zien en horen hoe anders het is voor sommigen onder ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Inge.
    Zo dat heb je voor nu weer even gehad. Wel weer een spannende dag. Ik had aan het begin van de avond al even gebeld maar jullie waren nog niet terug en was dan ook blij dat Wytze net even belde. Gelukkig is de catheterisatie goed gegaan en kun je weer verder met je ideeën :-). Ben ook heel benieuwd. Liefs, Ikka

    BeantwoordenVerwijderen