maandag 26 april 2010

in het ziekenhuis

Hier vanuit UMCGroningen. zo, die rugpijn is dus niet overgegaan.. De dagen na de catheterisatie ging het slecht met me, dus veel last van mijn rug pijn op de borst. Elke keer wel even de temperatuur opmeten met de termomether en die gaf aan dat het 37.5 was, geen rede om zorgen te maken dus. Uiteindelijk gisteren avond een andere termomether geprobeerd omdat ikhet zo raar vond dat hij elkekeer 37.5 aangaf... Toen bleek het ook mis te zijn, 38.2 en voor de zekerheid nog een gepakt en die gaf 38.3. Dus hebben we groningen gebeld. Ik ga het niet te uitgebreid vertellen want ben erg moe omdat we pas echt op de afdeling kwamen om 2 uur snachts, en daarvoor op de spoedeisende hulp gelegen. Nu dus op de C2, waar ik nu bezig ben met een antibioticakuur. De oorzaak is niet echt gevonden, waarschijnlijk een virus. Normaal hoef je daar natuurlijk neit voor in het ziekenhuis te liggen maar met mijn situatie is dat wel het veiligst. Nog steeds veel last vanmijn rug en van moeheid. het is even afwachten hoe de antibiotica zijn werk doet, maar ben zowieso vanacht nog hier. Ook sta ik nu even niet op de wachtlijst vanwege koorts. Verder nieuws volgt!

Liefs Inge
UMCG
afdeling C2 kamer 43

6 opmerkingen:

  1. meid rustig aan;)
    wij denken aan je!
    Dikke knuffel Danny en Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel sterkte, meid.
    Hopelijk ben je snel weer thuis en kan je terug op de lijst.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieve Inge
    via Dennis horen we wel eens van je.
    Vandaag lazen we dat het wat minder met je gaat.
    Vanuit Beltrum wensen we je heel veel sterkte en alle liefs toe.
    Groetjes Henry en Gonnie van den Berg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Inge, wat een pech! Fijn dat Rina en natuurlijk Wytze wel dicht bij je zijn in groningen. Ik zal je morgen een kaart sturen met foto's die ik al een tijdje klaar heb liggen.
    Foto's uit de "oude" doos, vind je vast leuk.
    Hou je goed, oud lief buurmeisje! Dikke knuffel van Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Inge,
    Wat naar voor je dat je weer in het ziekenhuis ligt. Hopelijk slaan de medicijnen nu aan en kun je snel weer naar huis. Ik denk aan je en duim voor je.
    Liefs en sterkte!
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Inge,

    kom net terug van het bezoek aan jullie in Groningen. Heb je echt maar heel kort gesproken maar wat lief dat je vertelde over het bezoek aan je oude (en ook Robins) afdeling. Je zag er heel moe uit en dat is geen wonder na alle gebeurtenissen van de afgelopen week. Ik hoop van harte dat je vanaf nu weer opknapt. Ik vond het in ieder geval fijn je even gezien te hebben en de verhalen over wat er de afgelopen week gebeurd is van je moeder te horen. Hoop dat je volgende week lekker bij kan komen op je vakantie adres. heel veel goeds uit hengelo voor jullie allemaal!

    Greetje

    BeantwoordenVerwijderen