donderdag 22 april 2010

achter de rug... maar nu nog die rug....

De catheterisatie is goed gegaan. Het onderzoek is niet altijd even prettig maar het ging goed. De uitslagen waren stabiel. En misschien wel aardig goed. Maar de cardioloog zei ook dat ze niet alleen naar die metingen kijken, als je bijv kijkt naar hoe de waardes waren tijdens de fietstest dan is het weer een heel ander verhaal. Waarom ik zo stabiel blijf is waarschijnlijk doordat ik Een van mijn harthelften ( ik weet niet meer of het nou links of rechts was?) beter is als de ander. Die functioneerd wat beter. Gelukkig maar! Want inmiddels ben ik de langs wachtende op een donorhart van nederland ( al een tijdje ).

Ik ben de laatste dagen heel moedeloos, na de catheterisatie. Ik ben ook erg druk geweest de dagen ervoor en ook maandag was dus een drukke dag. Ik heb erg veel last van mijn rug, en ik kan op geen enkele manier een beetje goed liggen dat ik er geen last van heb. Dus dat extra maakt het nog irritanter allemaal. Ben gisteren wel even in het dorp geweest, naar de markt en even naar de HEMA. Ik heb een knalgroene koptelefoon gekocht, om even gek te doen, ;) dus die staat nu op mijn hoofd lekker muziek er door heen te dreunen. Door muziek kan ik me zo ineens veel beter voelen. het motiveerd op een of andere manier. Maar dan moet het wel vrolijke zomerse muziek zijn, want als het zielige huilerige muziek is gebeurt juist het tegenovergestelde, dan voel ik me ook ... klote... Dus alleen maar vrolijke liedjes op mijn computer en I-pod:P Nou ik blijf vandaag maar weer even op bed liggen niks doen dan gaat het morgen hopelijk beter. De fysio komt zo, maar even vragen of die mijn rug wil masseren.. en dan moet het toch weer helemaal goed komen!

Nou hopelijk gaat het in het weekend weer wat beter.

=D

Liefs Inge

2 opmerkingen:

  1. Hoi Inge,

    Gave koptelefoon zeg!!
    Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt en toch kunt genieten van het mooie weer en de vogels buiten. Kop op meid!!

    Gr,Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Inge. Je kent mij niet en ik jou eigenlijk ook niet. Ik heb je uitzending van BNN (waar ik eigenlijk nooit naar kijk) gezien en was er erg door geraakt. Dat je zó jong al zo lang op een hart wacht. Wat lijkt me dat moeilijk! Ik heb je log opgezocht en dacht: vandaag ga ik eens reageren.
    Dat groen van je koptelefoon is volgens mij een uitschieter, want als ik het goed heb, ben je gek op rood. Heerlijke warme kleur. Ben je al wat gevorderd met dat vestje? Leuk om zelf wat te naaien. Houd je wel van handwerk of ben je meer een lezer? En hoe is het met je kat?
    Even iets over mijzelf. Ik ben wat ouder dan jij (wordt al 68!)woon in Heerhugowaard en ben bijna 44 jaar getrouwd. Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat je het niet erg vindt dat ik zomaar reageer. Hartelijke groet.
    Chris Jones-S.

    BeantwoordenVerwijderen