woensdag 10 februari 2010

Hallo allemaal!

Even een kort berichtje want ik ben erg moe de laatste dagen. Ik wou even zeggen dat ik een SUPER verjaardag heb gehad. Het was heel gezellig en heb ontzettend leuke cadeau's gekregen.
Maar waar ik vooral even een berichtje schrijf:

Iedereen bedankt voor de vele reacties van het programma 'Je zal het maar hebben'. Echt zoooo super veel! Ik kan niet iedereen persoonlijk antwoorden dat is me toch veel te vermoeiend dus ik hoop dat het zo goed is, ik ben er echt dankbaar voor. Dus nog eens:
BEDANKT!

Ook vragen sommige mensen om contact of reactie, als ik dit niet heb gedaan mag je mij nog wel een x mailen naar mijn mailadres: iingee@live.nl dan probeer ik te antwoorden.

Zelf vond ik het een geslaagde uitzending. Ik heb ook een weblog op www.jzhmh.bnn.nl daar kan je ook nog meer lezen, maar daar heb ik neergezet dat ik deze weblogsite heb, dus al mijn verhaaltjes blijven hier hoor! Ook kan je er lezen over de andere JZHMH-'ers.

Liefs Inge

3 opmerkingen:

  1. Lieve Inge,

    Ik vind het ook een geslaagde uitzending maar wat ik nog belangrijker vinden is dat je het zelf geslaagd vindt. Dan werk je mee aan een programma en dan moet je maar afwachten wat ze er van maken.
    Ik heb ook verschillende reacties gekregen deze zal ik naar je doorsturen.
    Liefs, Ikka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Inge,

    ik zag je uitzending bij je zal het maar hebben. Ik vind het echt goed van je dat je heb laten zien aan mensen hoe het is om zo te moeten leven, want vaak begrijpen ze niet wat je elke dag doormaakt. Ik hoop dat je snel een goed hart krijgt en al je dromen kan waarmaken. Ik heb zelf cystic fibrosis (taaislijmziekte) misschien ken je dat wel en ik heb misschien ook ooit een donor nodig.

    Liefs Gwen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Inge!
    Ons bericht net kwam niet aan op de site geloof ik..
    Wij hebben zelf een zoontje met een ernstige hartafwijking.. Hij komt in aanmerking voor de fontancirculatie....en zal zeer waarschijnlijk mocht hij zover komen ooit ook een nieuw hart nodig hebben.
    De uitzending greep ons behoorlijk aan..
    Maar wat ons kracht gaf voor de toekomst... Je bent zoo positief!! Een gewone leuke meid, die super sterk en positief is! Ondanks alles absoluut niet zielig. Zo spontaan en zo.
    We hopen dat onze zoon ook deze kracht in zich zal hebben om alles zo positief mogelijk te nemen..
    We hopen dat je snel een niet hart zal krijgen.. Dat je je leventje op zal pakken.. En kan gaan genieten van elke stap die je zet met je nieuwe hart!!
    Heel veel geluk!
    liefs van een hartekindje en zijn ouders!

    BeantwoordenVerwijderen