vrijdag 29 januari 2010

Bijna jarig... en Bijna BNN....

Bijna jarig!! joepiee..!!

Vroeger dacht ik altijd... als ik 18 word dan geef ik een heeeel groot feest met veel dansen en muziek en gezelligheid! Helaas word het niet zoals ik me had voorgesteld maar das al niet te min vast erg leuk/gezellig. Heb er wel zin in iniedergeval.
Na mijn stukjes in de kranten heeft iemand contact opgenomen met mijn moeder. Er blijkt een stichting te zijn genaamd Jopie's Dromenquilt, die voor zieke kinderen/jongeren quilten maken omdat de meeste zieke kinderen het fijn vinden om bijv onder een dekentje te liggen omdat ze veel op bed liggen of voor in het ziekenhuis. Nou vroeg deze vrouw of dat wat voor mij zou zijn. Mijn moeder vertelde het later aan mij en ik heb hem net binnengekregen! Hij is echt super super mooi! En het is ook waar, ik lig graag onder een dekentje. Het is precies het dekentje wat bij mij hoort. En ook nog eens heel toevallig passen ze precies bij de kussentjes die ik eigenlijk al voor mijn verjaardag heb gekregen voor op mijn bed. Die hebben we maandag pas gekocht. Ik wil deze mensen van deze stichting dat ook erg bedanken! ( ik lig dit moment ook onder het dekentje. Echt heel leuk!

En nu nog even over BNN. ik zet het er nog even een x op!

ZONDAG 7 FEBRUARI UITZENDING waarin ik zit. om 21.19 uur. op NED 3.
ben zelf erg benieuwd hoe het is geworden.....


Liefs Inge

7 opmerkingen:

  1. Lieve Inge

    Ik wens je heel veel sterkte toe, helaas kan ik de uitzending niet zien omdat ik in Zweden woon.
    Ik was blij om te lezen dat je zo geniet van je deken van Jopie´s Dromenquilt, ja ze doen goed werk, en ik hier in Zweden heb er al enekel voor ze gemaakt, en als ik dan zo jou verhaal lees, dan weet ik waarom ik het doe. en vele andere dames met mij. Dit om kinderen en grotere , gelukkig te maken, en je even kunnen nestelen en alles vergeten wat er om je heen gebeurt, gewoon even weg dromen.
    Ik wens je alvats een hele fijen verjaardag toe, en ik hoop dat heeeeeeeeeeeel gezelig gaat worden met al je vrienden en je familie om je heen, en ik hoop dat je gauw geholpen kan worden.
    Met de hartelijk groeten Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi inge! Ik ga zeker kijken! Ben erg nieuwsgierig hoe het is geworden :) Ook gefeliciteerd meid! Ik heb je net een smsje gestuurd :)
    Liefs Dennis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey!

    Het was erg gezellig gister! Ik vond het tenminste erg leuk! :) Ik ben erg benieuwd naar vanavond. Om 19 over 9 zit ik voor de tv met een kopje thee! Spannend!
    Ik wilde toi toi toi zeggen, maar je hebt het al opgenomen en alls, dus eigenlijk heeft het geen nut, maar toch: Toitoitoi

    Liefs, Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Inge
    ik heb net jzhmh gekeken en vol bewondering zitten kijken naar je!
    ik ben zelf 22 en heb hartfalen en heb 4jaar geleden kritiek in het erasmus gelegen voor een hart.. maar om een of andere rede is het beter gegaan en heb ik "voor de zekerheid" ICD-kastje.
    uiteindelijk zal ik ook een nieuw hart nodig hebben maar wanneer is onduidelijk.
    Ik heb gezien hoe jij overal mee omgaat.. dat je niet alles zomaar laat gaan je school, vriend en hobbies. En daar heb ik heel veel respect voor!

    Ik heb gezien wat het inhoudt(een beetje dan natuurlijk) om richting die transplantatie te gaan!

    Ik wil je heel veel sterkte wensen met het wachten op een hart en ook ik kan me trouwens kwaad maken om mensen die geen donorcodicil hebben.... maar dat is een heel ander verhaal.

    ik hoop dat je snel een oproep krijgt

    groetjess liefs Emmy Dijsselbloem

    ps op www.dieetook.nl staan verschillende producten die natriumarm zijn die het koken een stuk makkelijker maken. zoals natriumarm zout.
    (waarschijnlijk weet je dit al maartoch)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heey inge,
    Manon vertelde over de uitzending, dus ik heb gisteren gekeken. Ik wist natuurlijk al het één en ander, maar ik schrok er wel van dat je zo snel moe was en dat je zo weinig kunt. Ik zag ook ons team nog even voorbij komen:-P Hopelijk krijg je snel een donorhart, en sterke met het wachten.
    groetjes Nienke, van je oude handbalteam:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee Inge,

    Vorig jaar zat ik min of meer bij je in de klas (4H2) en zag een tijdje geleden dat je in de krant stond!. Net even de uitzending van Je Zal Het Maar Hebben gekeken en het heeft me echt geraakt! Laatst kreeg ik (met de herinnering dat m'n ID over de datum was) een donorformulier, ik ga hem morgen gelijk even invullen!;)

    Heel veel beterschap, en hopen dat het hart snel beschikbaar is!

    X

    Wesley Uuldriks

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Inge !
    Heb met veel interesse je verhaal in de krant en op je blogs gelezen en gezien (filmpje).
    Ik voel met je mee, heb zelf een gedilateerde cardiomyopathie (EF=20%)dus weet waar je het over hebt.

    Blijf volhouden !! Na 2 jaar wachten komt je donorhart snel beschikbaar !!
    Ben het helemaal met je eens dat iedere Nederlander standaard vanaf de geboorte DONOR zou moeten zijn (tenzij hij/zij dit later wijzigt)!!
    Politiek en slapend Nederland .. wordt wakker!!


    Ik heb nog een vraag aan je:
    Je staat nu natuurlijk in nauw contact met het UMC Groningen ivm met de aankomende hart-transplantatie.
    Heb je nu het gevoel dat daar meer kennis en mogelijkheden beschikbaar zijn t.o.v. Enschede?
    Ben erg nieuwsgierig naar de reactie .... (zal dit uiteraard strikt vertrouwelijk houden).

    Het allerbeste en veel sterkte!
    Groetjes: kuiper.henkie@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen