woensdag 20 januari 2010

DATUMS

Vandaag maar eens de datums doorgeven van verschillende dingen.



BNN 'je zal het maar hebben'.
zondag 7 februari om 21.19 uur op ned 3.

de uitzendingen beginnen zondag 24 januari en dan elke zondag een uitzending.
op http://www.jzhmh.bnn.nl/ kan je een promofilmpje vinden waarop ik ook zichtbaar ben.
(druk op play)



de kranten:

Telegraaf: zaterdag 23 januari bij de bijlage VROUW.

TUBANTIA: zaterdag 23 januari bij de bijlage SPECTRUM.



Zoals je ziet ben ik druk bezig geweest met de media. Dit doe ik vooral om duidelijk te maken hoe belangrijk het is om donor te worden. alle 3 gaan ook over mijzelf. En ik hoop dat mijn verhaal mensen overhaald om zich te laten registreren.


4 opmerkingen:

  1. Dag Inge,

    De data's hebben we ook doorgeven aan famieleden, vrienden en bekenden. Wie weet kunnen we zo mensen die nog niet geregistreerd staan over de streep helpen.

    Liefs Ikka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Inge!

    Ik zit die zondag om die tijd voor de buis te kijken hoor! Ik vind het tof dat je dit allemaal voor elkaar gekregen hebt! Het is inderdaad erg belangrijk om donor te worden, ik had het er laatst in de trein nog over, met wildvreemde mensen. Soms komt dat ter sprake en toen vertelde ik dat ik iemand ken die op jonge leeftijd wacht op een nieuw hart en toen waren ze wel even stil! Ze zouden zich snel gaan inschrijven als donor, ze hadden er niet bij stil gestaan dat dit op zulke jonge leeftijd kan gebeuren. Ik hoop dat het helpt, al deze media-aandacht. Ik zal mijn vrienden ook aansporen om te gaan kijken!

    Liefs en een kus
    Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Meid!

    Super dat je dit allemaal bereikt!
    het is zo belangrijk dat mensen er over gaan nadenken! en hopelijk gaan zich meer mensen laten registreren!
    ik zit zeker voor de buis en mijn collega's vroegen er ook steeds naar;)

    Dikke knuffel Michelle...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee dappere Inge!

    Ik heb het pakkende en boeiende verhaal in de Tubantia gelezen. Het zet mij -en ik hoop ook anderen- aan het denken. Ik hoop dat die ene wens van je mag uitkomen meid!

    Veel sterkte toegewenst en met positieve groeten, krantlezer Tubantia.

    BeantwoordenVerwijderen