dinsdag 14 september 2010




Ik en Wytze at LOWLANDS

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto!....
    :)
    X Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuke foto!:D
    en ontzettend vette bril haha!
    xxx nady

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Inge!

    Even een berichtje van Maaike (JZHMH); goed dat je dat 'boze' stukje op je site hebt gezet. Heel eerlijk maar ook heel begrijpelijk dat je je soms zo voelt. Ik moet nog veel aan je denken en de manier waarop je met je ziekte en het (al veels te lange) wachten omgaat. Dat het je soms boos maakt is logisch, maar je mag (en moet eigenlijk) vooral trots op jezelf zijn. Je bent een stoere!
    Ik blijf voor je duimen dat dat hart er snel is!

    X maaike

    ps: doe je de groetjes aan je ouders?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Inge,
    Ik ben oude uitzending van je zult het maar hebben aan het bekijken en werd geraakt door jouw verhaal. Kan me zo goed voorstellen dat je moedeloos wordt van het wachten (maar natuurlijk eigenlijk ook helemaal niet omdat ik niet daadwerkelijk in die situatie zit..).
    Wil je alleen maar heel veel moed en vertrouwen toewensen en hoop dat er snel een geschikt hart voor je zal komen. Ik zal in elk geval ervoor duimen. Baat het niet, schaden zal het ook niet.
    HOU VOL !
    groetje Thea

    BeantwoordenVerwijderen